Horizon Realms
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen


Horizon Realms is een writing based forum RPG, losjes gebaseerd op Dungeons and Dragons 5e. Horizon Realms speelt zich af in een high-fantasy wereld. Omdat het gebaseerd is op Dungeons and Dragons, zijn er vele dungeons te ontdekken en heb je de mogelijkheid om als party de wereld te ontdekken. Als bedenker van jouw karakter kan je zelf bepalen wat je doet. Maar bedenk wel, alles wat je doet heeft gevolgen...




Admins:
Sinarra








Ten oosten van Vujam is een dikke mist te zien. Het is onmogelijk om door de mist te kijken en er doorheen reizen is te gevaarlijk. Wat zou de mist verborgen houden?

 

 Parties

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sinarra
Administrator
Sinarra


Vrouw Aantal berichten : 45
Exp. : 139

Character Sheet
Race: Drow
Class: Rogue
Love: None

Parties Empty
BerichtOnderwerp: Parties   Parties Emptyma jan 01, 2018 4:30 pm






Als je een party wilt aanvragen of je bij een wilt aansluiten, is het handig om dit te lezen.

Wat is een party?
Een party is een groep avonturiers die om welke reden dan ook besloten hebben om met een groep op avontuur te gaan. Dit kan meerdere redenen hebben.

Wat voor soorten parties zijn er?
Dat ligt compleet aan de partyaanvrager. Er zijn parties die alleen maar voor het avontuur gaan, maar sommige groepen willen ook zo rijk mogelijk worden. Een party vol met clerics zou bijvoorbeeld het geloof in hun god willen uitbreiden ect.

Waarom zou ik in een party moeten zitten?
Ten eerste kan je dan meer inspiratie krijgen. Je RPt meer als groep en kan leuke dingen verzinnen. Daarnaast is het in de RP zo dat je veiliger in een party bent, dan dat je in je eentje op het eiland reist.

Zijn er dingen die ik verplicht moet hebben voor ik een party aanvraag?
Nee, maar als je al leden hebt geregeld en redelijk actief bent maak je meer kans.

Hoeveel leden mogen er in een party zitten?
Niet meer dan 10.

Heb ik een eigen gebied?
Niet helemaal. Wat je wel hebt, is een eigen sub-forum in dit forum en een eigen huis/basiskamp in een gebied naar keuze. Het hele gebied, zoals de bergen van Ofror, is dan niet van jou, maar je hebt wel een beschermde plek in de bergen van Ofror, waar je dan als groep bijeen kan komen. Vraag dit wel even aan bij je partyaanvraag, ander krijg je geen eigen gebied.

Is Lonely Stronghold beschikbaar?
Dat is beschikbaar. Maar wel op eigen risico Wink

Is het mogelijk dat parties met elkaar gaan vechten om gebieden/geld/wat dan ook?
Ja. Het is ook mogelijk dat, door deze praktijken, een groep twee basiskampen heeft.




Terug naar boven Ga naar beneden
https://horizonrealms.actieforum.com
 
Parties
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Horizon Realms :: Prep room :: Parties-
Ga naar: