Horizon Realms
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen


Horizon Realms is een writing based forum RPG, losjes gebaseerd op Dungeons and Dragons 5e. Horizon Realms speelt zich af in een high-fantasy wereld. Omdat het gebaseerd is op Dungeons and Dragons, zijn er vele dungeons te ontdekken en heb je de mogelijkheid om als party de wereld te ontdekken. Als bedenker van jouw karakter kan je zelf bepalen wat je doet. Maar bedenk wel, alles wat je doet heeft gevolgen...




Admins:
Sinarra








Ten oosten van Vujam is een dikke mist te zien. Het is onmogelijk om door de mist te kijken en er doorheen reizen is te gevaarlijk. Wat zou de mist verborgen houden?

 

 Horizon Realms, a quick guide by Kribbin

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sinarra
Administrator
Sinarra


Vrouw Aantal berichten : 45
Exp. : 139

Character Sheet
Race: Drow
Class: Rogue
Love: None

Horizon Realms, a quick guide by Kribbin Empty
BerichtOnderwerp: Horizon Realms, a quick guide by Kribbin   Horizon Realms, a quick guide by Kribbin Emptydi jan 02, 2018 11:35 pm






Welkom op Vujam Island, Gast! Ik ben Kribbin de Halfling en ik zal je van de nodige informatie voorzien.

Horizon Realms is een high-fantasy wereld dat zich afspeelt op Vujam Island. Ten oosten van het eiland hangt een dikke, dodelijke mist waar niemand doorheen kan kijken. Er bestaat een legende over waar de mist vandaan komt, maar iedereen die de legende vertelt wordt aangezien voor gestoord. Daarom heeft niemand het verder over de legende. De oudste elven weten zelfs niet beter dan dat de mist er hangt.

Vujam Island wordt geregeerd door de god Vujam. Hij is de oppergod van het eiland en alleen de belangrijkste wezens (zoals de koningen) mogen met hem praten.

Het eiland wordt opgedeeld in vijf landen: Aclana, Adral, Lausenia, Ofror en... Otig. Aclana is het bossige elvenland, Adral is het vulkanische gebied waar alle draken wonen, Lausenia is het grote land waar de mensen wonen, Ofror is het bergachtige gebied en Otig is het verboden land. Maar hierboven zie je ook een landenkaart.

Wat leeft er nog meer op Vujam Island? Alles van het gewone land op Aarde, en de meest vreemde wezens die je ooit hebt gezien. Reuzen, trollen en draken leven samen met honden, katten en vogels. Ik wil wel een lijstje opnoemen, maar die is heel erg lang. Misschien dat je even hier kan kijken?

Ik wens je veel geluk op Vujam Island!

Kribbin




Terug naar boven Ga naar beneden
https://horizonrealms.actieforum.com
 
Horizon Realms, a quick guide by Kribbin
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Horizon Realms :: Earth :: General-
Ga naar: